woensdag 1 februari 2012

How to; perfecte huid!

Iedereen droomt ervan; wakker worden in de spiegel kijken en denken mn huid is PERFECT. Zonder de wijde poriën, mee-eeters en puistjes, maar helaas is niet iedereen met een mooie huid gezegend. Vandaag ga ik jullie tips geven hoe je alsnog een bijna perfecte huid kan creeëren!
1. Eet gezond! Heel logisch eigenlijk, maar gezond eten is zoo belangrijk voor je huid! Probeer aan de 2 stuks fruit per dag te komen en drink loads of water! Echt water drinken helpt mijn huid zoveel! Ik probeer nu per dag ongeveer 2 flesjes water te drinken en echt bij mij zie je na 3 dagen al verschil! En om aan je portie fruit te komen kun je bijvoorbeeld ontbijten met verschillende fruitsoorten. Maak bijvoorbeeld 's avonds een schaaltje met stukjes appel, mandarijn en banaan zet het in de koelkast haal het 's morgens uit de koelkast and you're ready to go!

2. Slaap veel! Probeer goed uit te rusten vooral als je heel druk bent met school. Ga dan gewoon een keer om 10 uur naar bed, zet je mobiel uit en slapen maar! Zelf houd ik me hier echt niet aan. Ik slaap altijd veel te laat, vandaar dat ik dit ook typ met mn ogen half dicht:p. Mijn voornemen is echt om meer en eerder te gaan slapen. Je hebt je rust echt nodig ook voor je school/werk!

3. Leef gezond! Rook en drink NIET. Sowieso roken ik smeek je echt om niet te roken!! Het is zooo ontzettend slecht voor je gewoon NIET doen! En dan drinken gewoon ook NIET doen! Ik bedoel int weekend kan je wel een keer wat drinken, maar laat het gewoon niet te ver komen! En verder met gezond leven bedoel ik ook genoeg bewegen. Als je op geen sport zit kun je ook gewoon met je vriendinnen gaan hardlopen/mountainbiken whatever!

4. Goede huidverzorging! Skincare is ook zoo belangrijk voor je huid! Maak je huid elke morgen EN avond schoon! Met een reiningingmelk je oogmake-up en eventueel je gezichtmake-up, je kan ook een reiningsgel voor je gezicht gebruiken. Daarna gebruik je het liefst nog een toner voor de allerlaatste restjes make-up een fijne dag/nacht creme en done!

Ik hoop dat jullie wat aan deze tips hebben en ik hoop dat jullie zo met een perfect huidje rondlopen<3

Wat doen jullie aan je huid om um dr zo goed mogelijk uit te laten zien?

X. Ellen

1 opmerking:

  1. tip; banaan niet in de koelkast bewaren; die wordt er niet zo lekker van. want die wordt juist rijp in de zon normaal gesproken (;!

    goed artikel!!

    BeantwoordenVerwijderen