dinsdag 31 januari 2012

NAILS

Mijn nagels; veel bijzonders is het niet, maarja vandaag ga ik even over ze vertellen. Vinden ze wel leuk denk ik:p
Laten we beginnen met hoe ze dr uit zien!
Dat zijn mijn nagels! Heel erg kort. Mijn nagels is eigenlijk 1 drama, want echt lang worden ze niet. Als ze een beetje lengte krijgen beginnen ze te splijten als een gek. En dan het volgende drama. Mn mams vind nagellak maar niks, dus dat betekent alleen nude kleurtjes nagellak:( Achja misschien is het ook maar beter, want anders zou ik naast oogschaduw ook nog eens nagellak verslaafd zijn^^ bybyemoney. Dusja op mijn blog zul je geen spannende nagellak kleuren of nailarts spotten! Voor die dingen verwijs ik door naar Lisanne's blog!!
Maar nude kleur nagellak mag dus wel en vanmorgen toen ik m'n nagels aan het lakken was dacht ik; laat ik eens foto's maken voor mn blog!
Dit is een kleurtje van Catrice van de Ultimade Nudes collectie! ( in het vaste assortiment) Dance like a prima ballerina.
(wauw prachtig geswacht.. not -____- hahah)
 Het lakje daarentegen is wel heel mooi! Een beetje lichtroze met heel veel glitters! Eyecandy^ 
Ik zit nu alleen op de Catrice site te kijken en daar staat het lakje niet tussen dus ik vrees datie uit het assortiment is :( ai, bummer!

Hoe zien jullie nagels eruit? En hoe verzorgen jullie je nagels?

X. Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten