maandag 30 januari 2012

Lipsmackers bestelling

Zoals jullie weten wilde ik lipsmackers bestellen, en dat het ik gedaan:D Samen met Lisanne heb ik de hele lipsmacker site leeggeroofd! (voelde heel goed) We hadden het maandagavond besteld en woensdagmiddag was de bestelling er! Ik ben als een gek op de fiets gesprongen en naar Lisanne geracet, om vervolgens de pakketjes open te scheuren en dit was wat eruit kwam..
Dat was dus onze hele bestelling uitgestald op Lisanne's bed :) en wat waren we gelukkig!! Hahah we hebben ook nog een unboxvideo gemaakt! Maar die moet Lisanne nog een keer gaan opsturen, maar die krijgen jullie nog wel te zien!
En dit zijn mijn baby's<33 Ik heb 2 biggy's, 11 'gewone' en 1 liquid lipsmacker besteld en ze ruiken allemaal zoooo lekker, echt GOSH:D. Ik heb nog een paar close-upjes gemaakt;

vandichtbij^
Ik heb 3 verschillende maten/soorten lipsmacker;
Biggy
'gewoon';
 liquid;
Het grooteverschil van biggy met normaal;
En alles nog een keer bij elkaar;
wh000t!
Als jullie een vraag hebben over een lipsmacker vraag het dan in de comments. En de site waar we het besteld hebben heet: www.kralenfabriek.eu als je dan links ergens lipsmacker aan tikt kom je! Er is nu alleen niet zo veel meer^ komt door de korting!
I love lipsmackers<3

Zijn jullie ook helemaal into de lipsmackers?

X. Ellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten