vrijdag 13 januari 2012

Persoonlijke update!

Hoihoi! Vandaag een persoonlijk updateje:) Met dit artikel wil ik jullie weer even op de hoogte houden met wat ik aan het doen ben enzoo' hope you like it!

Laat ik even beginnen met dat ik zo weinig post! Ik heb het echt heel druk met school, sport en alles! Dit klinkt echt heel afgezaagd, maar het is echt zo! Het is nu gelukkig vrijdagmiddag en deze middag word blogmiddag dus ik ga proberen zo veel mogelijk artikelen vooruit te schrijven:D Cheers to the freaaking weekend<3

Maar waar ben ik dan precies zo druk mee voor school? Zoals jullie denk ik niet weten zit in in VWO 3 en das allemaal best ingewikkeld! Veel huiswerk en dan heb je eens een keer een toets of so en dan schiet dat avondje bloggen er zomaar bij in! Ik moet echt beter leren plannen' misschien word ik er ooit nog goed in haha! (de wonderen zijn de wereld nog niet uit toch?) En ik sport ook nog eens best veel:) Ik turn 2 keer in de week 2 uur en als ik dan ook nog huiswerk moet maken lukt bloggen ook al niet zo goed:o En ik rijd momenteel maar 1 keer in de week paard, maar als ik weer een paard heb waar ik fulltime mee kan rijden rijd ik soms ook wel 4 keer in de week ofzo:) (ik rijd nu btw op een oud paard ) dusjaa dit zijn mijn 'smoezen' dat ik niet zo vaak kan updaten, maar ik ga echt m'n best doen om beter te plannen;D

Ooh en voor de rest gaat het oppie toppie met me!! Heeeel veel leuke mensen om me heen waar ik superveel mee kan lachen (maar die je ook helpen als er wat is<3) enjaa ik zit gewoon goed in m'n vel ook al is het winter en lijd iedereen aan een winterdip:p
Nou dat was m'n persoonlijke update dan:)

X. Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten