vrijdag 13 januari 2012

KIKO oogschaduws

Een tijdje terug kreeg ik van een vriedin m'n eerste KIKO oogschaduw en toen ik in de kerstvakantie ging shoppen in Oberhausen kocht ik m'n tweede. En ik ben zo blij met ze dat ik er gewoon een review over moet schrijven:)


Eerst wil ik het hebben over de verpakking! De producten zijn helemaal niet zo duur (de oogschaduws waren 3 euro, maar volgens mij waren ze wel in de sale), maar zitten toch mooi verpakt in een doosje! Het geeft je gelijk zo'n luxe gevoel vind ik!


Het doosje waar de oogschaduw in zit vind ik ook mooi. Het dekseltje is mat en het KIKO logo staat er op. De verpakking gaat ook makkelijk open dat is ook wel een voordeel vind ik!
En er zit 3 gram oogschaduw in de doosjes. Dat is dacht ik wel de gemiddelde inhoud voor een oogschaduw' ik bedoel het hoeft voor mij ook niet groter, want een oogschaduw maak je toch niet zo snel op!
Wat ik wel jammer vind is dat de oogschaduws geen namen hebben! Namen zijn altijd net wat leuker! Nou op naar de close-ups en swatches.
Eerst gaan we het hebben over nummer 130. Dit is een lichte/beige/nude achtige kleur. Ik was erg benieuwd of deze oogschaduw een goed pigment zou bevatten, omdat lichte oogschaduws meestal niet zo goed zijn, maar deze oogschaduw heeft wel een goede pigmentatie:D yaaay!
Dan kleur 115. Dit is een hele aparte zee/mos groene kleur, heel mooi! En het pigment is ook ge-wel-dig. Toen ik deze voor de eerste keer swatchte was het echt: WOOOW! Hele mooie kleur en heel goed pigment geweldig toch? Daar gaat m'n beautyhart toch wat harder van kloppen:) ooh en sorry voor de 'gebruikte' foto maar toen ik deze oogschaduw kreeg wist ik nog niet dat ik ging bloggen:p
Dan de swatches;

Nou hier word je toch blij van? Het lijkt nu wel of de lichte kleur niet goed gepigmenteerd is, maar dat komt omdat deze kleur heel dicht bij mijn huidkleur komt. Ik vind het allebei ook goed bruikbare kleuren. De lichte gebruik ik echt elke dag de groene iets minder omdat ik niet elke dag voor groene oogschaduw ga! De oogschaduws blijven ook prima zitten met oogschaduwbasis.
Kortom ik ben heel tevreden met mn KIKO oogschaduws!

Hebben jullie een product van KIKO en zo ja wat voor een product en ben je er ook tevreden mee?

X. Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten