zondag 15 januari 2012

Een stelletje nutteloze foto's bij elkaar:)

Vandaag ga ik jullie mijn twitpics laten zien:) Ik zet veel op twitter dus ook veel foto's dit zijn niet al mn twitpics, maar een soort van selectie:) Dus als jullie wat meer van me willen horen volg me dan op @themisslollypop . Nou op naar de foto's!
Op eerste Kerstdag had ik een boho hairstyle geprobeerd te maken. Inspiratie www.beautylab.nl :)
Moulin Rouge Light. Dit lakje van Catrice blijft een alltime favorite!
Shoenen van de Bristol! Uiteindelijk niet gekregen:(
Haardonut uitgeprobeerd! Stond heel vet, alleen het is best ingewikkeld om hem goed in je haar te krijgen!
Extravagante eyeliner! Het was heel laat, maar ik had zin om te 'spelen' met make-up. Dus ik ging even een extreme eyeliner zetten:)
Mijn beautyaankoopjes uit Oberhausen. Niet heel veel, maar ben er wel heel blij mee:D
Mijn fashion aankoopje uit Oberhausen:) Superblij mee! Wilde ik al heel lang:D

Dat was mijn selectie van foto'tjes:) Hope you enjoy!

X. Ellen


2 opmerkingen:

  1. Ik zag je vrydag lopen op die laarsjes die ik ook heb maar nooit aan heb omdat God mij niet gezegend heeft met sterke enkels ;D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hebben we dezelfde laarsjes dan? hahah dat had ik helemaal niet door:o whoopss!!

      Verwijderen