maandag 2 januari 2012

L'Oreal Perfect Clean

Ik ga voor jullie reviewen de L'Oreal Perfect Clean gezichtsscrub. Ik kocht deze laatst, omdat m'n andere gezichtsscrub van dove op was. Ik wilde deze al heel lang en nu heb ik hem' yaaay:)
We gaan het eerst hebben over de verpakking. Het ziet er leuk uit, en het siliconen 'dingetje' zit ook handig in de verpakking, maar ik ben benieuwd of al het product eruit komt ivm de ronde vorm! Heeft iemand hier ervaring mee? Het siliconen 'dingetje' (sorry ik weet het niet beter te brengen) werkt echt goed; je doet wat scrub op het 'dingetje' en je gaat er je gezicht mee scrubben. Ik ervaar dat echt als een mini-massage voor m'n gezicht' heerlijk:D Na het scrubben voelt m'n huid ook heerlijk zacht aan! Like a baby:)
Dan de substantie is een beetje waterig met bruin-achtige deeltjes erin. Ik vind dat de scrub precies goed is voor m'n hoofdhuid, want je scrubt niet te hard maar ook niet te zacht' gewoon precies goed:) De substantie heeft ook een lekkere frisse geur. Dan de ingrediënten: dit is wel even een apart verhaal, want zo op het eerste oog lijkt het helemaal niet of de ingrediënten op de tube staan. Maar toen ik wat ging googlen kwam ik erachter dat het onder de sticker op de achterkant van de tube staat. Vreemd. Ik heb dan ook geen foto van de ingrediënten lijst. Wat me opvalt is dat er SLS inzit. Dit is een erg harde reiniger die ervoor kan zorgen (als je een gevoelige huid hebt) dat je huid wat rood en trekkerig word. Voor de rest kan ik geen rare dingen ontdekken!

Erg goedkoop is de scrub niet, 9 euro, maar dan heb je ook wat! En ik doe wel redelijk lang met scrubs! (denk aan half/driekwart jaar) en ja ik vind m'n gezicht toch wel aardig belangrijk en ik geef dan ook wel graag wat uit aan verzorgingsspulletjes. Het is maar net wat het je waard is, maar het is iniedergeval een goede scrub!

Gebruiken jullie scrub en zo ja, welke?

X. Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten