woensdag 4 januari 2012

Geshopt

Ik heb vandaag geshopt in Oberhausen:D yaaaay! in centr-O. Wat een geweldige mall is dat zeg! Ook heel leuk ingericht (nu kerstversiering) ,supergroot en allerlei soorten winkels. Even tussendoor een heel exiting ding. ZE VERKOPEN ER MAC EN IK BEN ER GEWEEST:D OMG. Jammergenoeg had ik niet genoeg geld voor een oogschaduw of iets dergelijks, maar wat is MAC een gaaf merk'waaauw!
Ik heb ook niet zo heel veel geshopt; ik heb in totaal 4 dingen gekocht! Een Kiko oogschaduw, een glitter van Essence (LE deze licht nog niet in Nederland), een zeepje van TheBodyShop, en een spijkerblousje van Zara! Niet veel maar ben wel superblij met m'n spulletjes! Ik denk dat ik over de beautyproducten nog wel een review ga schrijven en met het spijkerblousje maak ik nog wel een keer een outfit:)
Ook ben ik vandaag voor het eerst in mn leven naar de Starbucks geweest! En lekker dat het was<3 nomnomnom..
Ik heb nog heeul veel te vertellen maar ik ga maar weer eens stoppen!


Hoe was jullie dag?

X. Ellen

1 opmerking: