zaterdag 14 januari 2012

LIPSMACKERS

Wie kent ze niet de superschattige en superlekkere lipsmackers? Nou ik heb goed nieuws, want een Nederlandse webshop heeft 50 procent korting!!

 Ik werd erop gewezen door vriendin en medeblogger Debora (klikvoorblog). En ja nu moet ik bijna wel wat bestellen. We hebben het idee om samen met nog een andere vriendin te bestellen' yaaay<3
Dit is de webshop: www.lip-smackers.nl als je op deze link klinkt zie je links een hele rij waar lipsmackers tussen staat. Daar klik je op en hoppaa het kwijlen kan beginnen!
Ik ga de lipsmackers laten zien die ik zelf heel graag wil!
Vanille cola. Deze ruikt zoooo lekker! Een meisje uit mijn klas heeft die en OMG heerlijk<3
Cookie dough ruikt ook zoo heerlijk! Ruikt een beetje naar bitterkoekjes! yuuum!
OOOH en deze wil ik zooo graag! Dit is een lipsmacker ter grote van een pritstift in de geur/smaak VANILLE<3 *kwijl*
Okee dit is dus mijn top 3 ik had hier net zo goed top 100 van kunnen maken, maar deze wil ik dus het allergraagst!! Als je alle smaken lipsmacker wilt zien kun je naar de site www.lipsmackers.com gaan:) PAS OP! Veel eyecandy en na dat bezoek aan de site wil je sowieso wat bestellen!

Hoe is het met jou en de lipsmacker-gekte? 

Enne Debora ik denk dat dit mijn lijstje word:) ghehe^^

X. Ellen  

Enne volgen jullie me al op twitter? @themisslollypop :)

1 opmerking: