maandag 2 januari 2012

Catrice All Round mascara


Ik ga voor jullie reviewen de Catrice All Round mascara. Tjaa waar zal ik eens beginnen, nou met de verpakking en het borsteltje dan maar! De verpakking is erg simpel, strak, doet het ook goed:) Dan het borsteltje dat is natuurlijk veel belangrijker; Het borsteltje is (dacht ik) van echte haartje met aan het eind van elk haartje een knopje. Kijk zelf maar:
Ik vind het een heel fijn borsteltje! Ik heb nog nooit spinnepootjes met deze mascara gehad:) Je kan de mascara ook heel goed opbouwen vind ik wil je gewoon een beetje dan doe je 1 laagje wil je iets 'meer' dan doe je 2 laagjes!
Op naar de voor en na foto's:


okee de na-foto's zijn echt bagger.(het lijkt of ik spinnepootjes heb, maar dat is niet waar!) Maar de mascara is echt goed en fijn. Het blijft ook de hele dag goed zitten! Je hebt ook een waterproof variant (die ik ook heb) die zit in een blauwe verpakking, en is best goed waterproof! Kortom dit is echt een hele fijne mascara voor weinig geld (3 euro) aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten