maandag 30 januari 2012

Batiste dry shampoo

Droogshampoo ik kan bijna niet meer zonder! Wat is dat handig, als je een beetje vet haar hebt en geen tijd/zin hebt om je haar te wassen hoppa fles droogshampoo spuiten, doorborstelen en KLAAR! Dat wil toch iedereen hebben? Vandaag test ik voor jullie de Batiste Dry Shampoo Blush, ben je al benieuwd?
Eerst gaan we het hebben over de verpakking! Het ziet er mooi en strak uit. En het is ook nog gewoon eens praktisch, de fles is niet te groot en kan dus ook heel makkelijk mee in je (hand)tas (er zit btw 150 ml in, ik heb geen idee of dat veel of weinig is). Als je de dop open doet zie je eronder een 'spuitdingetje' wat prima werkt.
Dan naar het spul zelf, want ja dat is toch wel het belangrijkste! Laten we beginnen met de geur. Ik vind de geur persoonlijk niet lekker, als je zo aan de fles ruikt lijkt het een lichte bloemige (lekkere) geur, maar als je het opspuit is het heel erg sterk. Je hele kamer ruikt er dan naar! Voordeel is wel dat de geur niet echt aanwezig is in je haar.  Wat wel echt een voordeel is, is dat de droogshampoo niet zo snel wit uitslaat! Ik heb het net op mn hand getest en je ziet het niet eens! (beteeeer) Dit is wel echt een voordeel, want de meeste droogshampoo's slaan wel heel erg wit uit.
Dan wat het voor m'n haar doet; het laat m'n haar sowieso minder vet lijken! Ook maakt het m'n haar wat gladder ofzo. De droogshampoo werkt ongeveer 1 dagje, daarna zul je je haar toch echt moeten wassen! Mijn eindconclusie is: een fijne basic droogshampoo! Volgens mij kost de droogshampoo rond de 4 euro!

Gebruiken jullie droogshampoo?

X. Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten