maandag 2 januari 2012

NYC- South Street Seaport


Vandaag ga ik een oogschaduw palette van NYC laten zien. Pas was ik aan het shoppen in de Kruidvat en toen kwam ik oppeens een NYC schap tegen en jaa als beautylover moet je dan wat meenemen. Nu dacht ik ook nog slim te zijn want MissLipgloss had pas een look gemaakt met een NYC palletje dus ik dacht ik koop dezelfde, alleen thuisgekomen bleek het niet hetzelfde palletje te zijn^^ Dit kan alleen mij gebeuren:p Maar dat zegt niet dat ik niet blij ben met m'n nieuwe palletje:) Ik ben heel blij met m'n nieuwe aanwinst! Sinds dat ik het heb heb ik het elke dag gebruikt:) Sorry trouwens dat ik het al heb gebruikt. Maarja is moest het eerst gebruiken voordat ik het op de foto ging zetten.
Nu over het palette er zitten vier hele mooie neutrale bruintinten in!
Het palette heet: South Street Seaport

Van links naar rechts;



De kleuren zijn bijna allemaal wel goed gepigmenteerd behalve de oud-roze. Dit is meer een glans. Hier de swatches:
Mijn conclusie: Het is een goed palette met mooie kleuren die bijna allemaal goed gepigmenteerd zijn:) Het is ook niet zo'n heel duur palette het is dacht ik 4 euro ofzo. Ook leuk als cadeautje!
Je hebt btw nog meer van deze paletten, wel met allemaal aardetinten maar dan net weer wat anders gecombineerd.
Ik hoop dat jullie hier wat aan gehad hebben! Binnekort komt er een FOTD met dit pallette online:)

X. Ellen

1 opmerking: