maandag 16 januari 2012

Essence crystalliced

Deze maand ligt er een hele leuke limited edition van Essence in de Kruidvat schappen; namelijk de crystalliced producten! Een superleuke 'ice'y' collectie. Toen ik in Oberhausen aan het shoppen was kwam ik de drogisterij DM tegen ik ging naar binnen keek naar het Essence schap en daar lag de crystalliced collectie:) yaay' ik had geluk, want de collectie lag toen nog niet in Nederland. Maar nu zal de collectie toch wel te vinden zijn in alle Kruidvaten in Nederland:) Het is een vrij compleete collectie met vloeibare oogschaduw (!), liggloss, glitters, mascara, vloeibare highlither, nagellak en nagelstickers. Het nadeel van deze leuke collectie is alleen dat iedereen het wil en dat er nog maar een paar dingen waren. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een supermooie glitter;D


Ik had nog helemaal geen mooie glitter, dus toen ik deze kocht was ik helemaal blij:)
Eerst gaan we eens kijken naar de verpakking;
Het is een klein potje met schattige sneeuwvlokjes op de dop. En er zit 2 gram poeder in. De glitter die ik heb heet: 02 Diamond Dust! (I like names..) Als je het potje voor het opendoet zie je dat het potje een stiftertje heeft. Superhandig voor de klunzen onder ons (me)! Als je het potje voor het eerst opendoet zit er ook nog een plastictje op. Dus je hoeft niet bang te zijn voor een glitterbomb!

 En dan nu op naar de glitter zelf, het is een zilveren glitter met tussendoor nog wat blauw/paarsige glitters. Heel mooi! Bekijk het nu zelf maar eens!
De kleuren op de foto komen goed overeen met hoe het erin het echt uitziet, maarjaa in het echt is deze glitter natuurlijk nog veel mooier!
Dan hoe ik dit gebruik:
Eerst doe ik altijd wat in het dopje (big sorry voor mn duim nagel..)

Daarna ga ik met een kwaast goed door de glitters heen zodat het goed in mn kwast zit,
En dan ben je ready to go,
Samengevat; ik vind het hele fijne glitters zeker voor de prijs! (rond de 2.25 euro)

Wat vinden jullie van de crystalliced collectie? Gebruiken jullie wel eens glitters en hoe gebruiken jullie die dan?

Hope you enjoyed!

X. Ellen

3 opmerkingen: