dinsdag 24 april 2012


I'M ALIVE! Jaaa en ik ga in deze blog ff een paar dingetjes vertellen over mij en mijn leven^^
Nou eerst wil ik ff zeggen dat ik me gewoon schaam dat ik zolang niet geblogd heb! Echt niet normaal meer. Bij deze ga ik ook weer echt m'n best te doen om het '1 artikel in 2 dagen' vast te houden :)
En dan hoe het met mij gaat; nou daar zijn we heel snel mee klaar >> GOED. Hahah. Maar het gaat echt goed hoor. En iets heel leuks wat ik ook nog even wilde delen; ik ben zaterdag dressuurkampioen van m'n gemeente geworden:D Echt superleuk! Sowieso om weer eens een wedstrijd te rijden na zo'n lange tijd, alleen het er al zijn is leuk en winnen is natuurlijk ook superleuk^^ Hieronder even een fotootje van mij en Micole, want zo heet deze 18 (!!!!) jarige pony :)
 Voor de rest ben ik nog steeds vreselijk druk met school -___-. Momenteel zit ik weer middenin een toetsweek.. meeeeh. Maarja na deze week wel lekker vakantie! En Koninginnendag natuurlijk:D Wat gaan jullie dit jaar doen? Ik weet het nog niet precies, maar ik ga denk ik met gezellige mensen er een leuke dag van maken! En de rest van de vakantie heb ik nog niet zoveel gepland, maar als het weer mooi weer word zit daar misschien wel strand (???!) in. Dat zou natuurlijk heerlijk zijn. Voor de rest ga ik denk ik nog met mensen afspreken en die leuke dingen :)

Tot zover deze blog! Ik vond het leuk om weer te bloggen :)

See ya soon.

X. Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten