zondag 13 mei 2012

Lente trends

Je merkt het nauwelijks, maar de lente is allang begonnen. Deze lente zijn er heel wat trends gaande waar ik je in deze blogpost iets meer over wil vertellen! :) Enjoy!

De eerste trend waar we niet omheen kunnen zijn de pastelkleuren. En dan echt overal; in kleren, oogschaduw en nagellak. Zo heeft bijvoorbeeld Trind een nagellak collectie uitgebracht met daarin mooie pastelkleuren!

Ook in veel kleren kom je pastel tegen, in de volgende foto zie je allerlei pastel kleren gecombineerd! :)
Dior heeft ook nog eens een collectie uitgebracht met daarin ook pastel kleuren; deze collectie heet Croissette en het oogschaduwpallette wat je ziet  heet: Swimming Pool.
De volgende trend is er één waarvan ik niet echt weet wat ik ervan vind. Namelijk de bh-topjes maar dan gewoon als topje, hier wat voorbeelden:

Volgens mij is het de bedoeling dat we dan zo over straat gaan?! Ik zou dat niet echt doen denk ik, vind het net iets te sexy, haha! Ik heb dit btw ook al wel vaker in de winkel zien hangen, ben benieuwd of mensen dit ook kopen en aantrekken!^^
De volgende trend: tribal print! Dikke "yaaaay" vind ik. Ik heb de tribal print altijd al leuk gevonden en als het dan ook nog eens 'trendy' is, is het natuurlijk helemaal leuk!
Dit bovenstaande rokje komt van de H&M en kost maar 15 euro, geen geld toch?!
De laatste trend die ik met jullie wil delen is de: 'one shoulder'. Dat houd in, topjes en jurken met één blote schouder. Ik vind dit altijd supergaaf en chic staan. Ook een leuke trend dus :)
Dit was mijn blogpost alweer met lentetrends! Ik hoop dat jullie het leuk vonden^^

Wat is jullie favoriete lentetrend?

X. Ellen








2 opmerkingen: