dinsdag 3 juli 2012

HOLIDAY

Ja het is weer zover, ZOMERVAKANTIE! <3 Ik hou dr van. Lekker aan het strand liggen, veel feestjes en gezelligheid en ja werken^^

Want ja ik ga werken haha, het is de bedoeling dat ik 3 weken hard aan de bak ga en daarna alles ga uitgeven door middel van shoppen enzo haha :) maar ik ga niet alles uitgeven, want ik ga volgend schooljaar als het goed is vrij snel met school op werkweek naar waarschijnlijk Londen :D Tenminste ik heb Londen opgeschreven als eerste voorkeur dus dan hoop ik natuurlijk dat ik er heen ga!
Ook ga ik deze vakantie waarschijnlijk op vakantie :) We hebben nog niks geboekt (we zijn erg last-minute altijd) , maar het plan is wel dat we gaan. We zijn nu een beetje aan het rondkijken voor een vakantie aan de Nederlandse kust. Lijkt me echt superleuk, want als het mooi weer is kun je dan naar het strand en als het dan slecht weer is kun je gaan shoppen in een grote stad! Me likes!
Ook ben ik van plan weer wat meer te gaan bloggen! Ik heb de laatste tijd erg weinig aan mn blog gedaan *SCHADE* maar ik ga daar verandering in proberen te krijgen :)

Gaan jullie nog op vakantie? En zo ja waarheen?

X. Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten