woensdag 4 juli 2012

Action pincet

Wenkbrauwen epileren het blijft altijd toch wel een beetje lastig. Vooral als je een pincet hebt wat niet zo goed meewerkt. Ik had zo'n pincet en toen ik pas door de Action liep spotte ik een superschattig pincet voor 70 cent en ja laat je die dan liggen? Vandaag dus een review over een supergoedkoop en schattig pincet! Enjoy!

Laten we eerst even beginnnen met het uiterlijk van dit pincet, want ja hoe schattig? Het heeft de vorm van een cute kimono poppetje, superleuk :) Met het uiterlijk zit het dus wel goed^^

Nu naar het deel waar het eigenlijk om gaat, de pincet en hoe die epileert.
Hier zie je hoe die sluit. Dit vind ik voor een zo'n goedkope pincet hartstikke goed! Je ziet dat hij niet helemaal perfect sluit, maar dat heeft een reden:
Want hier zie je dat het pincet een soort van v-vorm heeft dus dat het aan de buitenkant heel iets langer is als aan de binnenkant.
Dat is hoe het d'r allemaal uit ziet dan gaan we het nu hebben over wat ik er van vind.
Ik vind het een superfijn pincet! Je kan hele kleine haartjes pakken doordat hij best scherp is. Daardoor moet je wel uitkijken dat je jezelf niet prikt! Ja meer heb ik hier eigenlijk niet over te zeggen!
Ik ben trouwens ook heel benieuwd hoe dit pincet is in vergelijking met een Tweezerman (de beste pincetten), dus als je een Tweezerman hebt, zou je dan deze willen proberen en me laten weten hoe het werkt? Ben benieuwd! :)

Welk pincet gebruiken jullie?

X. Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten