zaterdag 7 juli 2012

Mijn Ikea kastje

Een tijdje terug kocht ik eindelijk hét Helmerkastje. Enthousiast als ik was heb ik hem toen ook zelf in elkaar gezet en dat was nog eens gelukt ook! Maarja er moet natuurlijk ook wat op dat kastje staan en dat ga ik vandaag laten zien, enjoy!
toen ik hem net af had :)


 En dit is hoe die er nu uitziet!
Ik heb er allemaal spulletjes opgezet die ik bijna allemaal dagelijks gebruikt! Hartstikke handig, anders stond dit allemaal op mijn bureau of op m'n kaptafel.
Hier zie je de achterste rij wat beter, er staat daar een Elnett haarspray, een bodysplash (van de Aldi uit Duitlsand), een Aussie shampoo, een Kruidvat reinigingsmelk, een gezichtsscrub van L'Oreal en een oogmake-up remover van Essence (niet verkrijgbaar in NL).
Hier zie je mijn Lush spulletjes :) Ik heb een douchegel in de geur: The Olive Branch en een zeepje in Bohemian (weet ik niet zeker). De geuren zijn heel verschillend; TOB ruikt een beetje musk-achtig (zware geur) en Bohemian ruikt juist heel fris naar citrus. De spulletjes van Lush zijn altijd wel iets duurder als andere zeepjes etc. maar ik vind dat ze het geld echt waard zijn :)
Dit zijn m'n parfums, nog niet zoveel maarja ik hoop dat daar nog een paar bijkomen *kuch* Daisy van Marc Jacobs *kuch*. Je ziet een parfum van de H&M (citrus passion) deze is echt mierzoet! Moet je wel van houden. Daarnaast staat Beyoncé Heat Rush, dit is denk ik mijn favoriete parfum! Vind hem zoo lekker :) Daarachter zie je Avril Lanvinge Forbidden Rose, dit parfum is iets zwaarder dan de rest en vind ik wat meer voor de winter of voor de avond. En daarnaast zie je een parfum van Puma Free Flowing, deze ruikt ook een beetje zoet, maar het is niet overdreven aanwezig zegmaar!
En dan liggen helemaal vooraan mijn ringen, dit is meer ter decoratie, want ik draag bijna nooit ringen (en andere sieraden). Ik vind deze gewoon superschattig en daarom liggen ze daar, ter decoratie dus :)

Enne vaak staat mijn HEMA kabuki brush ook bovenop m'n kastje :)
Dit was de bovenkant van mijn Helmerkastje alweer, als jullie benieuwd zijn naar de binnenkant hoor ik het graag :)

X. Ellen










3 opmerkingen:

  1. die oogmake-up remover heb ik ook! lang leve Xanten ;) Xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha jaah idd! k vind hem alleen wel een beetje te vettig^^ xxxx<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hai lieffie!
    Wat een mooi kastje heb je zeg !
    en die spulletjes <33
    prachtig! :)
    die ringen zijn echt superschattig!
    Love, Fokje. ♥

    BeantwoordenVerwijderen