zondag 8 juli 2012

My wishlist

Ieder meisje heeft er wel 1, een wishlist! Vandaag ga ik mijn wishlist aan jullie laten zien. :)

Ergens bovenaan m'n wishlist: het Naked of Naked 2 palette, want om my gosh deze paletten zijn gorgeous!
 Dit is het gewone Naked palette, mooie naturelle kleuren voor een everyday look, maar er zitten ook wat donkere kleuren in voor een donkere look.
En dit is het Naked 2 palette. Ook supermooi! Zo op het eerste oog lijken de palettes veel op elkaar, maar als je beter gaat kijken zie je dat het Naked 2 palette iets lichtere kleuren heeft.
Deze palettes zijn van Urban Decay wat niet zo heel goedkoop is. Deze palletten liggen per stuk zo rond de 40 euro. Maarja 40 gedeeld door 12 kleuren is ongeveer 3 euro en dat is helemaal niet zoveel!
Dus als ik een keer bij een Sephora ben ga ik sowieso even bij deze beauty's kwijlen :)

Ook bovenaan mijn wishlist staat 2 producten van Philosophy namelijk de microdelivery peel.
Deze producten krijg je in een setje bij elkaar en je kan je gezicht hier heel goed mee peelen. Dat is je oude huidcellen weghalen! Ik heb er al veel lovende reviews over gelezen en ik ben erg benieuwd. Dit setje kost alleen wel rond de 60 euro, oei een aardige klap geld!
bron foto

Op mn wishlist staan natuurlijk ook 2 kwasten van MAC! Namelijk de 217 en de 239 deze zie je in bijna elk filmpje van elke beautyguru voorbij komen, ik moet ze gewoon echt!
De 217 is een soort blendingbrush, maar je kan er ook prima product mee op je ooglid aanbrengen! (kost 21.50 euro)
 De 239 is weer een platte kwast die vooral is geschikt voor product op het ooglid aanbrengen. Ook kun je makkelijk losse poeders pakken met zo'n compacte kwast. (kost 27 euro *valt neer op de grond*)





De Too Faced Shadow Insurance wil ik ook heel graag. Dit schijnt een hele fijne oogschaduwbasis te zijn! Gebruikt weinig en heeft een fijne verpakking. Deze is wat betaalbaarder,zo rond de 11 euro.


En dan m'n droomproduct een blush van Chanel, zo rond de 50 euro en pure eyecandy:

Het liefst zou ik deze willen hebben, maar deze komt uit de lentecollectie en word dus niet meer verkocht :( Hopelijk komt er ooit weer zo'n mooie blush uit. En hopelijk heb ik dan het geld om veel geld te spenderen aan een blush :)

En dit waren alweer wat producten van m'n wishlist!

Wat staat er op jullie wishlist?

X. Ellen

1 opmerking: