donderdag 29 december 2011

2011

Het is bijna zover! Oud&Nieuw. yaay' wat gaan jullie dit jaar doen? Ik weet het eigenlijk nog niet, maar ik ga vast wat leuks doen:)
In deze blog wilde ik even terugblikken op het afgelopen jaar laten we maar gelijk beginnen.
In 2011 heb ik
- nieuwe mensen leren kennen
- meer zelfvertrouwen gekregen
- een blog opgestart (dreams come true)
- een BB gekocht
- heb ik afscheid moeten nemen van 2 pony's
- heel veel gelachen

Dat zijn veel dingen, heel veel leuke maar jammergenoeg ook wat minderleuke.. Ik hoop dat 2012 nog beter word!
Mensen geniet van oud&nieuw en zorg ervoor dat jij 1 januari nog kan zeggen dat je al je vingers etc nog hebt:p Ikzelf ga denk ik geen vuurwerk afsteken hooguit een sterretje! (of ja ik heb een weddenschap met mn broer dat ik een vuurpijl ga afsteken, maar ik weet niet of ik dat doe;p)

En even tussendoor CODY SIMPSON VOLGT ME OP TWITTER<33333333333 waaaaaaaaa hoe vet is dat??? Volgen jullie me al? @themisslollypop :)

X. Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten