zondag 18 december 2011

It's all about the money!

In geldnood zitten. Iedereen kent het en vervelend dat het is! Ik ga jullie nu wat tips geven om je wat geld te besparen en misschien over te houden voor andere (leuke) dingen. Daar komen ze!
- kijk ALTIJD  in de folder of in de winkel of er kortingen bezig zijn.
- als er dan misschien kortingen zijn van bv. 2+1 gratis ga dan met 3 vriendinnen wat kopen en verdeel het bedrag door 3!
- kijk altijd of het product dat je wilt hebben er ook niet goedkoper is. ( maar nog steeds wel van goede kwaliteit is)
- als het om cadeautjes gaat; koop samen met je vriendinnen cadeautjes het bedrag kun je dan sowieso al delen en het lijkt alsof je meer hebt gekocht.

en als je niks nodig hebt; kijk dan vooral niet in folders/internet whatever, want altijd als ik niks wil hebben en ik ga ik een winkel kijken zie is meestal toch iets wat ik dan wil hebben en als je geld wil besparen is dat natuurlijk niet de bedoeling!
Enne als je gaat sparen voor bijvoorbeeld een dagje shoppen, maak dan een potje met geld bijvoorbeeld dat je elke week van je 5 euro zakgeld 2 euro in het 'shop' potje doet. als je dit 6 weken volhoud heb je toch weer wat geld!

Ik hoop dat jullie wat aan deze tips hebben:)
Enjoy!
X. Ellen

2 opmerkingen:

  1. oehw; ik kan nooit wachten tot de folders ben zo nieuwsgierig!! ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb nog n tip;
    alle 5, 10 & 20 centjes in een toffe spaarpot stoppen. dus elke keer als je geld hebt uitgegeven en je komt huis kyk je in je portemonnee en dump je de 5, 10 & 20 centjes; het werkt.
    ik doe het ook en ik zit nu al op een euro of 7!!
    je mist het kleine geld niet!

    xxx.

    BeantwoordenVerwijderen