zondag 18 december 2011

Wishlisten

Kennen jullie het? Dinsdag als de folders komen als een gek de etos, HEMA, kruidvat, DA folders -en alle denkbare winkels waar ze beautyspullen verkopen- uit de stapel halen en kijken of er nog vette nieuwe producten zijn of nog betere kortingen?
Ik zelf heb hier nogal last van en ik maak dan ook elke week weer een lijst met spullen die ik wil kopen! Hier is mijn lijstje van volgende week; enne niet schrikken..
- kabuki kwast van HEMA (6 euro)
- tonic van kruidvat eigen merk (zit geen alcohol in 1,80)
- photofinish foundation (wintervariant m'n zomervariant is duidelijk te donker, 6 euro)
- mascara van Catrice (ik gebruik nu de hele tijd een waterproof wat niet zo goed is voor je wimpers, 3 euro)
- nog een crease brush van essence (weet de prijs niet zeker maar denk rond de 1,50)
- nog een HEMA dupe van de MAC 217 kwast (3 euro)
- facewash van maximaal 10 euro
- droogshampoo (4 euro)

dat was hem dan mn wishlist^^ alleen is dit nu veel te veel.. Ik zal toch echt een selectie moeten maken en ik denk dat in die selectie zitten de kabuki kwast (omdat ie LE is), tonic (omdat ik al een maand zonder doe :o) en droogshampoo (omdat ik niet zonder kan:p)

Enjoy your Sunday!

X. Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten