zaterdag 24 december 2011

ROOD

Rood is superhip deze winter! Ik heb zelf ook een heleboel rode kleren voor deze winter; Hier zijn mijn tips om rode kleding te combineren.
 (omg ik trek op deze foto een lekkere beroerde kop:p)
Om te beginnen rood is een best heftige kleur, dus houd de rest van je kleding rustig anders word je net zo'n kerstboom en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik heb zelf een donkerrode broek (burgundy) ik combineer dit meestal met wit topje en een blauwe blazer en een statement ketting, je kan ook voor een donkergrijs/zwart shirtje gaan, maar ga het niet combineren met hele felle kleuren!
Ik heb verder ook nog een rode trui die je goed kan combineren met een zwarte/spijker/camel kleurige broek.
Ook heb een nog een rood (nep) leren jasje die ik eigenlijk overal wel op doe, ik combineer dit vaak met een lekkere grote grijze sjaal, omdat je het dan bij je nek wat voller word.
Ook heb ik nog een rood bodycon rokje wat je kan combineren met een wit topje en blauwe blazer (alweer), maar ik doe dr meestal een hele gave (cropped) trui op (met tribal print). In die trui zit ook weer rood en die trui zou je ook op een spijkerbroek kunnen dragen.

En dan heb ik ook nog een rode sjaal. Die kun je gebruiken om je wat donkere saaie outfit wat op te vrolijken:)
Ik kom er nu pas achter hoeveel rode 'dingen' ik in mn kledingkast heb^^ hihi'
Maar de conclusie is dus; rood valt goed te combineren met andere kleren uit je closet.
Ik zeg ren nu allemaal naar de winkel om een rood item te scoren:D


Enjoy!
X. Ellen

1 opmerking: