zondag 25 december 2011

Face of the day

Het is kerst! Joepiee' family time. Dit moet natuurlijk gevierd worden met mooie kleren en mooie make-up; voor mn make-up heb ik een grijze smokey-eye gedaan:) ik moet wel zeggen dat het in het donker wat donkerder is dan op de foto:) voor de rest heb ik mn make-up rustig gehouden met een mooie blush en natuurlijk highliter:D die mag niet ontbreken op kerst! Mn kleren hebben jullie gister al kunnen zien' ik draag het jurkje met een panty legging van de HEMA en hakschoenen (waar ik niet mee om kan gaan:p).
En mn haar had ik op een boho manier gedaan! Later misschien meer hierover..

Maar nu gaan we even dieper in op de make-up. Op mn ogen heb ik 3 kleuren gebruikt. Een highhliter van Maybelline en een highliter van Catrice, deze heb ik allebei op mn hele ooglid gebruikt. Dan had ik ook nog een grijze kleur van Essence gebruikt deze had ik in mn 'outer V' en in mn 'grease'. Als lijntje boven mn ogen had ik een eyeliner pen van Catrice gebruikt ik heb ook een mascara van Catrice gebruikt en nog een oogpotlood van de Action:) Voor blush had ik van Miss Sporty een 'Obb blushed again' blush gebruikt in 002 Rose en van Essence heb ik een highliter gebruikt in 01 prettylicious.
Dit zijn de gebruikte producten! Even voor de duidelijkheid van het Catrice en Maybelline palletes heb ik de lichtste kleuren gebruikt en van het Essence pallete de rechtse!
MERRY X-MAS<3

X. Ellen

edit: volg me op twitter @themisslollypop

1 opmerking: