maandag 26 december 2011

2e Kerstdag FOTD

Hoe was jullie 1e Kerstdag? Mijne leuk met heel veel eten. Mijn 2e Kerstdag gaat niet veel anders worden denk ik;) Maar mn make-up is wel heel anders dan gisteren. Ik heb vandaag gekozen voor groene oogschaduw; Hier volgen wat close-up foto's
(oeeeps de foto's zijn beetje verlept..)
en de oog close-up is echt helemaal mislukt. Mn oogschaduw is btw ook al enorm aan het creasen.. hoe kan dit, want ik gebruik ooschaduw basis en ik heb er nog wat poeder overheen gedaan.. jammer.
Dan op naar de gebruikte producten:




Kiko oogschaduw in nummer 115 (geweldige kleur, geweldig pigment!!)
Maybelline oogschaduw,de eerste van links en de derde van links het pallette heet 22 Bronze Drama
Essence oogpotlood in 12 I Have A Green
Eerst heb ik aan de buitenkant van mn oog oogpotlood aangebracht, dat heb ik een beetje vervaagd daarna heb ik de lichte kleur van Maybelline in mn ooghoeken gedaan, daarna de groen kleur van Maybelline over het oogpotlood gedaan, met de Kiko oogschaduw heb ik mn 'outer V' nog wat aangezet:)
Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie uit kunnen halen' Geniet van je 2e Kerstdag:)

X. Ellen


Enne kijk ook eens op de blog: www.mylifeaslisanne.blogspot.com << suuperleuke blog:D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten