maandag 19 december 2011

Je kwasten verzorgen

Kwasten voor je make-up. Gebruik jij ze sowieso? Het is echt aan te raden ,want  met kwasten kun je veel preciezer werken dan bv. met je vingers. Je hebt ze van allerlei verschillende merken in verschillende soorten en maten. Maar daar gaan we het deze blogpost niet over hebben we gaan het namelijk hebben over de verzorging hebben van kwasten.
1. Bewaar je kwasten goed. Doe ze bijvoorbeeld in een Startbucks beker ofzo' ziet dr ook nog eens superleuk uit:)
2. Was je kwasten minstens 1 keer in de week!( ik houd me daar zelf niet echt aan:o SHAME ON ME!) Dit is veel hygiënischer ook! Hoe je je kwasten kan wassen? Gebruik een milde shampoo (babyshampoo is het best) doe wat lauw water in een kommetje, babyshampoo, kwast dr in en HOPPA! Boenen maar, als je een zwarte smokey-eye hebt gemaakt zullen je kwasten erg vies zijn dus dan kun je het water 'verversen'. Zo worden je kwasten lekker schoon.
3. Als je je kwasten hebt gewassen LEG ze dan ergens neer! Niet rechtopzetten, want dan gaat het water in het 'steeltje' zitten dat gaat verrotten enzenz.. kortom dat wil je NIET! ;)

en dat was eigenlijk wat ik te vertellen heb over kwasten:)
hope you enjoy it! En als jullie wat over mijn kwasten'collectie' willen zien hoor ik het graag!

X.Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten