zaterdag 24 december 2011

KERST

jaja het is bij-naa zo ver.. KERST! Wat gaan jullie dit jaar doen met kerst? Ik hetzelfde als allee andere jaren naar mn opa en oma om daar de hele family te meeten:) en ik ga net als elk jaar me weer he-le-maal vol eten' ghehehe.
Mn outfit voor kerst is niet heel bijzonder een simpel grijs jurkje met een soort van riem.


Voor mn make-up ga ik denk ik een grijzige smokey eye doen; niet te donker, want anders krijg ik commentaar dat 'ik de kop veeulste veeul heb op-u-schildert' haha. of ik doe rode lipstick of ik doe allebei het ligt er maar net aan hoe ik me voel morgenvroeg:) ooh en voor mn haar ga ik een soort van boho haarstijl proberen' mn mams heeft iniedergeval al een tof soort van haarbandje gescored (met zwarte roosjes -cuuute-) misschien ga ik nog wel een outfit of the day doen met make-up enzo:D
MERRY CHRISTMAS<3

X. Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten