dinsdag 27 december 2011

My Music

Muziek is GEWELDIG<33 punt valt niet echt veel over te zeggen:p in deze blog ga ik jullie mijn favoriete muziek laten zien/horen:) Ik luister meestal top-40, dance, Cody Simpson en One Direction<3 hier mijn favoriete nummers.

Dit is mn favoriete nummer van het moment! Het is een vrij apart nummer, maar toch een heel vet nummer! *repeat*
Dan 'dedication to my ex' echt een geweldig nummer! Lekker vrolijk' als ik dit nummer op heb staan ben ik  altyd heeul hard aan t meezingen^^ haha

Dan nog een paar vette dance nummers;
ja wat ik hierover zeggen; je houd ervan of je haat het! Ik  hou dr van en ik heb um heel veel geluisterd<3
Het enige wat ik hierover kan zeggen is: WAUW<33 super,geweldig,vet! Dit is echt de zomerhit van 2011:D
Dit vind ik ook een geweldig nummers<3
Ik heb nog wel een heleboel leuke nummers, maar die ga ik niet allemaal noemen, want dan word het echt een te lange blog. Dit zijn mijn meest favoriete nummers!

Laat jou favoriete muziek achter in de reactie's:)

X. Ellen

4 opmerkingen: